welkam to my blog...

Saturday, October 15, 2011

dulu lain sekarang dah jadi lain..kenapa..???

       

 sekian lama tak update blog...
kangdae disini...


kt sni aku nk luahkan isi hati aku...


kenapa kamu mesti jadi cam tu...????


setiap manusia lakukan kesilapan..??tapi xperlu lah nk membalas dendam...semua tuh bkn ke dapat menjadi punca gaduh n 
"clash"...


seriusly x sanggup kehilangan dia tapi...awak semakin membuat hubungan jadi renggang...kenapa..???


sorry lah saya pon xcakap sy perfect...tapi janganlah sebabkan bnd kecik, awak nk besarkan...awak nk panjang2 kan...???perluuuuu ke cm tuh...???


setiap kali sy buat salah skettt jer....awak akan cari point tuk balas dendam ngn saya...awak memang xsayangkan saya klau terus bersikap cam tu...harap awak faham..


that all for today....


thanksss a lot...sarang hae yo..

No comments:

Post a Comment