welkam to my blog...

Friday, December 9, 2011

kehadapan kamu yang aku sayang...

hye...
kangdae here...
soo...sekian lama jadi...baru nk perasan benda nie jadi ker..???
xde sape2 cakap sy xnak fhm awk...???




sy xkan bercakap lepas kalau xada yg mencabar....
awk kena ingat...sy boleh pertimbangkan ape yang di tegur...tapi jangan dilawan secara kasar dengan saya...
sebab tu memg pantang bg saya,...nk menegking2...nk bercakap seperti xada hormat..???


kalau lah awak pesan,marah dengan nada menegur...saya rasa xkan jadi cam yg awk cakap kn..?????
so you have to think positive too...coz to build a castle..must have a plan..


setiap ape yang berlaku ada hikmahnyer...


one more things...
patut ke a word "fool" kuar untuk sy...???
agaknyer lah kan...seorang wanita, manis ke bercakap sebegitu...
saya terima dengan seadanye..
sebab kasih syg seorang lelaki...bukan mudah hilang dibawa arus...ingat tu...


WE CAN DO GREAT THINGS
ONLY SMALL THINGS
WITH GREAT LOVE...


IM JUST AN ORDINARY PERSON...
THANKS...:)

No comments:

Post a Comment